wtorek, 9 października 2012

WCMD :)

Tak, tak, wiem, że po sobocie niektórym zostało już tylko wspomnienie :)
Ja mam jednak garść kartek, które w piątek/sobotę w pocie czoła "montowałam", szykując się jednocześnie na chrzciny i wesele. Nie dość bowiem, że "wydawałam" siostrę za mąż, to jeszcze "chrzciłam" ich synusia:)
Oli, Karolowi i małemu Florkowi jeszcze raz miłości i radości w życiu!

A teraz moje dzieła...

Piękny papier Aurora majalis No.2-1 jest główną ozdobą tej kartki.




Tę kartkę zgłaszam na wyzwanie Challenge #38 'Damask Delight' w The Ribbon Reel.


Wykorzystane materiały to papier Bellotto i Serwetka oraz owalna ramka, którą pokryłam Crackle Accents.

7 komentarzy:

  1. Ach... jak zwykle delikatne, piękne..

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie komponujesz kartki, małe arcydzieła. Podziwiam kolory, dobór papierów i dodatków. Osoby nimi obdarzone mają wspaniałą pamiątkę. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wielkim wrazeniem ...karteczki przesliczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki! Ale ta pierwsza jest po prostu magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous card Bligu, love the soft cream colours. Thanks for sharing with us at The Ribbon Reel this fortnight! x

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning! Just love the ornate frame. Thanks for sharing with us at The Ribbon Reel.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...