niedziela, 21 listopada 2010

Śnieżynki - świeżynki

Mam nadzieję, że nie wywołam wilka z lasu tymi śnieżynkami ;))

Myśląc o dekoracjach świątecznych wymarzyłam sobie w kuchennym oknie "firankę" z koronkowych gwiazdek.
O takiej dekoracji myślałam już rok temu. Nie mogłam jednak znaleźć sposobu urzeczywistnienia tego pomysłu. Z góry odrzuciłam wszystkie "nienaturalne" przedmioty typu plastik i styropian. Myślałam o koronkach szydełkowych, ale to również nie było to. Temat się przeterminował, nadeszła wiosna, później lato, a jesienią poszłam na kurs frywolitkowy. No i to było to!

Okno mam nietypowo duże, koronkową pracę musiałam więc zacząć odpowiednio wcześnie.
Na zdjęciach pierwsze, jeszcze gorące, dzieła frywolitkowe.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...