sobota, 16 lipca 2016

Love is in the air...

Przygotowujemy prace zawierające kwiat(y) oraz tekturkę.

Ja dałam się ponieść wakacyjnym wspomnieniom i przygotowałam kartkę z wieżą w tle.

Teraz, po dramatycznych wydarzeniach ostatnich dni, symbol ten nabrał szczególnego wyrazu.
Ja jednak mimo wszystko ciągle wierzę, że to, co unosi się w powietrzu wokół nas, to właśnie miłość...


Do wykonania kartki użyłam papierów Białych Kruczków: Taniec Kwiatów 03 i Wrzosowe Poletko 06
Kwiaty powstały na warsztatach u Agi C - wykorzystałam foamiran ECRU i JASNY FIOLECIK,
 który dodatkowo przetarłam fioletowym tuszem. Piankowe kwiatki dobrze jest przykleić medium żelowym
Całość maźnęłam i chlapnęłam jeszcze gesso oraz białym i czarnym splashem. 
O ogromnej ilości kosteczek dystansowych nawet nie wspomnę ;)




Czekamy na Wasze zgłoszenia!





Pozdrawiam serdecznie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...